Persbericht VAvdZ, 17 maart 2011

Afgelopen week heeft de Vereniging Auto Van De Zaak (VAVDZ) haar 4000ste lid verwelkomd. VAVDZ is inmiddels een jaar actief en wordt steeds vaker gevonden door de zakelijke rijder en de OR. Naast de individuele berijders zijn er meer dan 20 bedrijven en OR’s die een collectief lidmaatschap afgesloten hebben.

“Dit is echter nog maar pas het begin” verzekert voorzitter Martin Huisman. “Ons secretariaat beantwoordt met behulp van acht professionals, waaronder een aantal juristen en fiscalisten, alle berijdersvragen. Voor de OR benchmarken wij autoregelingen en analyseren we knelpunten. Tot slot voeren wij een uitgebreide lobby. Deze activiteiten worden door berijders en OR’s gewaardeerd. Eindelijk is er een club die opkomt voor hun belangen”.

De internetsite van de vereniging, www.vavdz.nl, kent iedere maand hogere bezoekersaantallen en ook het forum is veel bekeken. Op zowel Linkedin, FaceBook, Hyves en Twitter is de vereniging actief. Huisman hierover: “Wij zijn een vereniging 2.0, koppeling van nieuwe media en het vormen van één grote online community is de normaalste zaak van de wereld. Lidmaatschap voor een berijder is gratis, bedrijven betalen een acceptabele bijdrage.” “We houden de kosten beperkt en spenderen alleen tijd aan zaken die er toe doen”.